Producenci
Bestsellery
Tłoczenie CD + nadruk - pakiet 500 szt.
Tłoczenie CD + nadruk - pakiet 500 szt.

1 094,70 zł

890,00 zł

komplet
Tłoczenie CD + nadruk - pakiet 1.000 szt.
Tłoczenie CD + nadruk - pakiet 1.000 szt.

1 599,00 zł

1 300,00 zł

komplet
Digipack 4P - pakiet 500 szt.
Digipack 4P - pakiet 500 szt.

1 230,00 zł

1 000,00 zł

komplet
Płyty CD + nadruk UV - pakiet 100 szt.
Płyty CD + nadruk UV - pakiet 100 szt.

233,70 zł

190,00 zł

komplet
Tłoczenie CD + nadruk - pakiet 10.000 szt.
Tłoczenie CD + nadruk - pakiet 10.000 szt.

10 455,00 zł

8 500,00 zł

komplet
Digipack 4P - pakiet 100 szt.
Digipack 4P - pakiet 100 szt.

332,10 zł

270,00 zł

komplet
Kalkulacja indywidualna
Kalkulacja indywidualna

1,23 zł

1,00 zł

wartość netto
Płyty CD + nadruk UV - pakiet 200 szt.
Płyty CD + nadruk UV - pakiet 200 szt.

455,10 zł

370,00 zł

komplet
Digipack 4P - pakiet 1.000 szt.
Digipack 4P - pakiet 1.000 szt.

2 398,50 zł

1 950,00 zł

komplet
Digipack 4P - pakiet 200 szt.
Digipack 4P - pakiet 200 szt.

615,00 zł

500,00 zł

komplet
Płyty CD + nadruk UV - pakiet 300 szt.
Płyty CD + nadruk UV - pakiet 300 szt.

664,20 zł

540,00 zł

komplet
Płyty CD + nadruk offset - pakiet 3.000 szt.
Płyty CD + nadruk offset - pakiet 3.000 szt.

5 166,00 zł

4 200,00 zł

komplet
Najczęściej zadawane pytania

Większość pytań związanych z nasza ofertą jest powtarzalna - poniżej zamieszczamy listę najczęściej pojawiających się pytań wraz z odpowiedziami na nie. Na naszych stornach można także znaleźć ważna uwagi dotyczące przygotowania materiałów do: nadruku na płytach, druku opakowań, nadruku/graweru na pamięciach USB oraz innych gadżetach.


Czy można inaczej złożyć zamówienie?

Tak, możesz złożyć zamówienie korzystając ze standardowych formularzy zamówień w formacie PDF dostępnych na stronie www.promedia.pl/zamowienia

Czy można zamówić inną ilość niż podana w sklepie?

W sklepie wyszczególnione są najczęściej zamawiane ilości przez Klientów. Można zamówić inny nakład - skorzystaj wówczas z formularzy zamówień w plikach pdf dostępnych na stronie: www.promedia.pl/zamowienia oraz cenników dostępnych na stronie: www.promedia.pl/cennik. Zwróć także uwagę, że niektóre nakłady nie są opłacalne - przykładowo tłoczenie 1.500 szt płyt może być droższe niż nakładu 2.000 szt. (dlatego m.in. nakład 1.500 szt nie jest często wybierany).
Natomiast jeśli chcesz wykonać np. 510 szt. - złóż zamówienie na 500 szt, w uwagach wpisz informację o zmianie nakładu z 500 szt. na 510 szt. - otrzymasz oddzielną proformę. W takich przypadkach nie wybieraj płatności przelewem natychmiastowym lub Dotpayem.

Czy można zamówić próbną płytę, opakowanie do płyt?

Przy większości produkcji płyt, opakowań specjalnie zostały wprowadzone minimalne nakłady na poziomie nawet 10 szt., aby można wykonać próbna partię z konkretnym projektem. Możemy także wysłać przykłady prac z nadwyżek produkcyjnych z poprzednich realizacji - wykonane płyty z różnymi technikami zadruków (ze względu na prawa autorskie wysyłane jako produkty pokazowe płyty mają zniszczoną powierzchnię z zawartością i nie ma możliwości odtworzenia ich zawartości), różnych rodzajów opakowań, przykładowe różne rodzaje długopisów z grawerem/nadrukiem, 1-2 szt. pendrivów. W przypadku próbek nie ma możliwości zamówienia konkretnych modeli, kolorów, itp. Zawartość paczek jest przygotowywana losowo. Koszt przesyłki kurierskiej łącznie z przykładami 40 zł netto (49,20 zł brutto). Zamówienie mailem, wysyłka po odnotowaniu wpłaty na rachunku bankowym.

Jaki jest termin wykonania produkcji?

Termin wykonania produkcji to suma: czasu złożenia zamówienia oraz przesłania projektów graficznych do jego realizacji; czasu przygotowania plików produkcyjnych oraz przesłania ich do akceptacji przez Zamawiającego (jeśli przesłane pliki są zgodne ze specyfikacjami technicznymi, to najpóźniej jest to wysyłane następnego dnia po otrzymaniu plików do produkcji); otrzymania akceptacji do realizacji od Zamawiającego; czasu realizacji produkcji (ten termin jest podawany przy każdym z produktów); czasu przesyłki kurierskiej.
→ Więcej na temat terminów realizacji

Dlaczego termin realizacji liczony jest od otrzymania akceptacji do druku?

Odpowiedź jest bardzo prosta - określamy termin realizacji od momentu, kiedy mamy komplet materiałów do produkcji. Nie wiemy kiedy otrzymamy poprawnie przygotowane pliki graficzne, nie mamy wpływu na to, kiedy Zamawiający zaakceptuje podgląd pliku produkcyjnego do druku. Zdarzają się sytuacje, gdy akceptacja do druku jest po kilku dniach od przesłania przez nas podglądów plików produkcyjnych.
→ Więcej na temat terminów realizacji

Dlaczego akceptacja wysłana po godz. 15:00 traktowana jest jak otrzymana następnego dnia roboczego?

Jest to uwarunkowanie związane z cyklem produkcyjnym. Akceptacje wpływające po godz. 15:00 są traktowane jak otrzymane następnego dnia roboczego ze względu na to, że w zdecydowanej większości przypadków nic nie jesteśmy w stanie zrobić z otrzymaną akceptacją do realizacji w ostatnich godzinach pracy lub po zakończeniu pracy przez dział graficzny.

Dlaczego czas realizacji podawany jest w widełkach?

Terminy realizacji podawane się w przedziałach od-do - np.: 2-3 dni robocze i określają widełki czasowe w jakich przewidujemy wykonanie danej produkcji (licząc od otrzymania akceptacji do druku, a nie od daty złożenia zamówienia). To czy praca będzie zrealizowana w minimalnym, czy maksymalnym podanym czasie nie jesteśmy w stanie określić od razu, ponieważ jest to uzależnione od aktualnej ilości zamówień, od czasu otrzymania akceptacji i innych uwarunkowań.

Czy można skrócić czas realizacji?

W niektórych przypadkach możliwe jest skrócenie terminów realizacji. W większości przypadków nie może być to jednak krótszy czas niż minimalna podana długość trwania cyklu produkcyjnego. Na czas realizacji wpływ ma także poprawne przygotowanie plików do produkcji (zgodnie ze specyfikacjami technicznymi zamieszczonymi na stronie) oraz szybkie przesłanie akceptacji do druku po otrzymaniu podglądów plików produkcyjnych.

Po co jest akceptacja do druku, skoro sam dostarczam projekt?

Zawsze wysyłamy podgląd pliku produkcyjnego do akceptacji, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy podczas wykonywania przygotowalni do druku nic nie uległo zmianie w przesłanym projekcie. Dodatkowo nasze kilkunastoletnie doświadczenie pokazuje, że często są sytuacje gdy dzięki przesłanym do akceptacji plikom - Zamawiający zauważają własne błędy w adresach, numerach telefonów, czy też typowe literówki.

Czy możecie coś poprawić w moim projekcie graficznym?

Wszystko zależy od tego jak jest przygotowany plik, który otrzymujemy. Jeśli poprawka jest prosta i możliwa do wykonania to możemy pomóc, jeżeli jednak wiązałaby się z dłuższą pracą grafika - jest wyceniana indywidualnie zgodnie z szacowanym czasem wykonania takiego zadania (150 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę pracy grafika).

Czy mogę dostarczyć własne płyty do samego nadruku lub gotowe płyty do kopiowania?

Chcąc wykonać poprawnie produkcję korzystamy z własnych, sprawdzonych nośników, które mają odpowiednie parametry zarówno pod nadruk, jak również nie sprawiają kłopotów podczas kopiowania.

Czy mogę dostarczyć własne pendrive, długopisy do znakowania?

Nie wykonujemy znakowania grawerem laserowym oraz nadruku pełnokolorowego na dostarczonych produktach nawet jeśli dany model nie występuje w naszej ofercie.

Jaki jest czas dostarczenia przesyłki kurierskiej?

Standardowo jest to następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki - w godzinach 9:00 - 16:00. W przypadku dostawy na adresy prywatne mogą to być późniejsze godziny lub kolejny dzień roboczy.

Czy kurier dzwoni przed dostawą przesyłki?

Mimo, że na liście przewozowym jest podany numer telefonu, kurier nie ma obowiązku kontaktować się z odbiorcą. Z reguły ten numer wykorzystuje tylko w przypadku gdy ma problem ze znalezieniem właściwego adresu.

Czy przesyłki kurierskie są ubezpieczone?

Tak, koszt przesyłki kurierskiej realizowany firmą DPD zawiera koszt ubezpieczenia każdej z paczek do 5.000 zł.

Kiedy rozpoczyna się produkcja?

Produkcja rozpoczyna się po odnotowaniu wpłaty na rachunku bankowym oraz po otrzymaniu maila z akceptacją podglądu pliku produkcyjnego do wykonania pracy.

W jakiej rozdzielczości należy dostarczyć projekty graficzne?

Sposób dostarczenia materiałów do produkcji oraz specyfikacje i szablony można pobrać z poniższych linków. Są tam precyzyjne informacje związane z tematyką przygotowania plików do produkcji.
→ Specyfikacje techniczne
→ Jak przygotować plik do nadruku na płycie
→ Jak przygotować plik do druku okładek, digipacków, kopert, książeczek, itp.
→ Jak przygotować plik do nadruku na USB / graweru USB

Mam projekt bez spadów - czy możecie dorobić spady?

Z reguły spad jest to płynne wyjście grafiki/zdjęcia za linie cięcia, tak, aby po obróbce introligatorskiej nie pozostawały białe niezadrukowane paski. Najlepiej jeśli przygotowując projekt graficzny spady są wykonane od razu przez grafika. Jeśli jednak posiadasz projekt bez spadów i masz możliwości jego poprawienia we własnym zakresie to możemy pomóc. Jeśli jest to jednolite tło - nie będą naliczone żadne dopłaty, jeśli jednak przygotowanie poprawne spadów wiązałaby się z dłuższą pracą grafika, wymagałoby konieczności wyciągnięcia na spad zdjęć, grafika, itp. - taka praca jest wyceniana indywidualnie zgodnie z szacowanym czasem wykonania zadania (150 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę pracy grafika).

Dlaczego długopisy / pendrive mają nieznacznie inny odcień?

Czynniki technologiczne sprawiają, że te sam kolor w różnych dostawach może mieć nieznacznie inny odcień. Taka samo kolor graweru na długopisach/pendrivach z różnych dostaw może nie być identyczny.

Dlaczego w okresie październik-grudzień mogą być dłuższe terminy realizacji?

Ostatni kwartał roku to największa ilość obsługiwanych zamówień, co może przełożyć się na czas realizacji produkcji. Dlatego szczególnie w tym okresie istotne jest aby nie zwlekać ze złożeniem zamówienia i przesłaniem pliku graficzne, a po otrzymaniu plików do akceptacji niezwłocznie przesłać maila z potwierdzeniem poprawności plików do druku.

Ile czasu czekam na podgląd do akceptacji?

Jeżeli przesłane pliki zostały dostarczone zgodnie ze specyfikacją techniczną - podgląd pliku produkcyjnego jest wysyłany najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu projektów graficznych. Jeśli przesłane pliki są przygotowanie niepoprawnie (np. mają zły rozmiar, niepotrzebne dodatkowe elementy, nie są dostarczone w zalecanym formacie plików, itp.) - nie możemy takiej pracy obsłużyć automatycznie i czas oczekiwania na podglądy w takim przypadku może być dłuższy.

Otrzymałem plik do akceptacji, ale znalazłem w nim błąd. Jak mogę go poprawić?

Jeśli błąd wynika z naszego błędu - zgłoś to zwrotnie na maila, z którego otrzymałeś podgląd do akceptacji.
Natomiast jeżeli błąd jest następstwem projektu dostarczonego z błędem (literówką, niepoprawnym zdjęciem, a może po prostu uważasz, że coś jeszcze chcesz zmienić w projekcie) - prześlij poprawiony plik. Jeśli zmianie ulega np. tylko jedna strona w książeczce - prześlij tylko plik, który został poprawiony. Pamiętaj, że powtórne przygotowanie plików produkcyjnych to wydłużenie czasu realizacji produkcji, a także dodatkowe koszty (150 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę pracy grafika) - szczegółowe informacje uzyskasz w biurze.
Zalecamy - przed przekazaniem materiałów do produkcji sprawdź ich poprawność, sprawdź czy nie ma literówek oraz innych błędów.

Czy można prace zrealizować ekspresowo?

Wszystko zależy co to jest za produkcja, jaki nakład, rodzaj opakowania, czy już są gotowe materiały, na kiedy jest oczekiwany czas realizacji. Prześlij maila z takim zapytaniem - podaj wszystkie szczegóły zamówienia - postaramy się sprawdzić nasze możliwości i udzielimy odpowiedzi.
Przy produktach w kategorii DRUK jest w opcjach produktu zamieszczona możliwość wyboru realizacji ekspresowej - po jej zaznaczeniu zmieni się cena produktu.

Można prosić o dane do serwera FTP?

Serwer FTP przypisujemy do Zamawiającego - jeśli już miałeś założone konto na naszym serwerze, możesz do niego wrzucić materiały do kolejnej produkcji. Jeśli nie masz jeszcze konta na naszym serwerze FTP - jest ono zakładane po złożeniu zamówienia i dane dostępowe przesyłane są na maila podanego na zamówieniu.

Masz inne pytanie?

skontaktuj się z nami - postaramy pomóc:
→ sprawy ogólne, oferta, faktury, zamówienie: info@promedia.pl
→ sprawy związane z projektami, plikami: grafika@promedia.pl

Wybierz kategorię
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia (pon-pt: 9:30 - 16:30)

884-886-884

info@promedia.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl